torstai 5. toukokuuta 2011

i run to you

täällä on ollut vähän turhankin hiljaista jo pidemmän aikaa, mikä vois mun puolesta nyt loppua. :-) mulla oli tarkoitus postailla maanantaina vappukuvia, mutta koska en oo saanut niitä vielä essiltä, niin laittelen niitä sitten myöhemmin. mikäli siellä nyt on mitään julkaisukelpoisia yksilöitä. :-)

ihan outoa että nyt on jo toukokuu ! enään kolmisen viikkoa koulua ja sitten loma. niin ja kesäkuun alulla mua odottaa muutto kokkolaan ninan ja miian kanssa saman katon alle. :-) aika metkaa ettenkö sanois ! mua oikeastaan jännittää ja huvittaa, miten ne aikoo jaksaa mun seuraa vuoden verran. :-D mutta nyt kauppaan hakemaan jotakin kivaa naposteltavaa, että jaksaisin alkaa lukemaan huomiseen enkuntenttiin, heidoo !

kuva helmikuulta.

1

Ei kommentteja: