keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

kun sä lähdet maailmasta, tulen silloin mukaan

mulla on ihan älyttömän kiva fiilis ! olin viime yön veeran kans jossulla ja tinjalla hieman juhlimassa ja mentiin aamulla hienosti vasta ruokailuun kouluun. :-) sain kuitenkin yllättävän paljon töitä eteenpäin, vaikka väsymys oli melkoisen suuri. lähdin koululta puoli viiden aikoihin kämpille ja vasta perillä huomasin että mun avaimet oli jäänyt kaapin oveen kiinni. onneks tinja ja jossu oli vielä koululla ja tuli mua sitten niiden avainten kanssa vastaan, eikä tarvinut takaisin koululle asti talssia. :-) tän illan suunnitelmissa olis vielä käydä läpi nuot teidän linkittelemät blogit ja katsoa skins. ja huh kun se jäi viimeks jännään kohtaan !

5

6

4 kommenttia:

ihkunina kirjoitti...

oooooo pupu pieni oot yhtä söpö kuin sieni <3
puhelimessa mun kans hihittelet kun hauskoja juttuja kehittelet ;>
salaatinlehdet ja jauhelihat lavuaarista löytyy, ja joku ötökkä niistä hyötyy :)
puhelu on loppui äsken, kesti se vain pienen hetken (28min)
rihanna spotifyssani soi, ja rihanna sulle huutaa moimoi! =))

Kati kirjoitti...

ihkunina: ninaa :--------D ♥

VERGION kirjoitti...

tykkään kuvistas. niis on jotenki kiva fiilis :>

Kati kirjoitti...

VEERA: kiitti paljon ! :---)